måndag 21 september 2009

Jag vill bli roastad

Ikväll är det dags för ännu ett avsnitt av Kanal 5:s serie Roast på Berns. Jag gillade inte den roastning som först utfördes på SVT där Tomas Järvheden var programledare. Däremot gillar jag Kanal 5:s variant.

Jag gillar det så mycket att jag, som egentligen inte firar födelsedag, gärna skulle utsätta mig själv för en roastning på min 40-årsdag så att jag verkligen får höra vad jag hållit på med för idiotier mina senaste 40 levnadsår. För visst borde ni, kära vänmner, ha en hel del smaskig ammunition att avfyra åt mitt håll? Förvånad vore jag om inte så är fallet. Så kör hårt och låt inte fingret vila på avtryckaren utan skjut för tusen gubbar... och gummor med i jämställdhetens tecken.

Den som inte känner till fenomenet roastning föreslår jag ska titta på kvällens program på Kanal 5 som börjar 21:55.

Inga kommentarer: